9 תשובות
להתלונן עליה.
זה בכלל לא בסדר מה שהיא עושה, תנסו לדבר עם המנהלים שיעשו איתה משהו כי להשאר כשהיא ככה זה לא אפשרות
להתלונן
שואל השאלה:
הקטע שמה שהיא עושה זה "בסדר" כי היא כמובן אחראית על המשמרות והיא מחליטה כמה בונוס כל אחד מקבל. שתבינו שהיא לוקחת לעצמה כל חודש 2000 שקל תוספת ולי 100 שקל! ולאחרים גם 300-400. ממש אכפת למנהלים
הקטע שמה שהיא עושה זה "בסדר" כי היא כמובן אחראית על המשמרות והיא מחליטה כמה בונוס כל אחד מקבל. שתבינו שהיא לוקחת לעצמה כל חודש 2000 שקל תוספת ולי 100 שקל! ולאחרים גם 300-400. ממש אכפת למנהלים
אנונימי
עזוב לך תמצא עבודה אחרת
תתלונן
שואל השאלה:
אני עוד מעט שנה שם וזו עבודה טובה לא יודע אם זה נכון לעזוב עכשיו אבל היא מעצבנת
אני עוד מעט שנה שם וזו עבודה טובה לא יודע אם זה נכון לעזוב עכשיו אבל היא מעצבנת
אנונימי
תשמע או שתתלונן ותוציא את מה שיש לך בסטיפס או שאשכרה תעשה אם זה משהו.
חיים שלך, ואם אתה נותן לאנשים להקטין אותך הם יקטינו אותך כל החיים.
עבודה טובה או לא עבודה טובה, קודם כל תדאג להעריך את עצמך. אתה לא מעריך את עצמך שאתה נותן לאחרים להתייחס אליך ככה.
חיים שלך, ואם אתה נותן לאנשים להקטין אותך הם יקטינו אותך כל החיים.
עבודה טובה או לא עבודה טובה, קודם כל תדאג להעריך את עצמך. אתה לא מעריך את עצמך שאתה נותן לאחרים להתייחס אליך ככה.
ייאא איזה חופצנית היא תתלונן עלייה זה ממש לא יפה איך שהיא דיברה אלייך
באותו הנושא: