8 תשובות
תעודת בגרות. להשלים אחרי צבא זה מסובך, ולא תזכרי את החומר.
שואל השאלה:
ואם ארצה לשפר בעתיד זה בעיה לא? כי אולי אצטרך לשפר חצי מהתעודה
ואם ארצה לשפר בעתיד זה בעיה לא? כי אולי אצטרך לשפר חצי מהתעודה
אנונימית
עדיף לעשות ולסיים אותה כי זה עולב כסף אחרי זה ולא קצת ולא תזכרי את החומר
תמיד תוכלי לשפר בעתיד את המקצועות שחשובים לך, אבל כדאי שיהיה לך את הבסיס מעכשיו. לא יהיה לך ראש להשלים בגרויות אחרי צבא..
מלאה ולא טובה. אחרי זה תשלימי, אבל תצאי עם משהו, אחרי 12 שנה לא תצאי עם משהו?
עדיף עכשיו.
עדיף עכשיו לסיים עם זה,
תחשבי שאת.. אחרי צבא, רוצה לעשטת טיול מלא זמן עם החברים אבל את לא יכולה כי את צריכה להשלים בגרויות, תעשי את הכי טוב שלך עכשיו❤
תחשבי שאת.. אחרי צבא, רוצה לעשטת טיול מלא זמן עם החברים אבל את לא יכולה כי את צריכה להשלים בגרויות, תעשי את הכי טוב שלך עכשיו❤
באמת שעדיף עכשיו לעשות עכשיו בגרות על המקסימום ולא מאוחר יותר אץ תתחרטי ותרצי לחיות תחיים אחרי הצבא ולא לשבת שוב בלימודים
באותו הנושא: