התחברות הרשמה

טוב אז ככה היה לי חזרות לריקוד שמיועד לטקס בבית ספר וכמה בנות שהיו אמורות לבוא אמרו שהן חולות ושיקרו ואז וילדה שאני ממש

שונאת התערבה וצרחה עליי וזה לא היה עניינה בכלל והיא קיללה אותי בפרטי ומחקה את כל ההודעות ואמא שלי אומרת לי שעם היא תציק לי בבית ספר אני יאמר למורה או למנהלת משהו בסגנון לומר למנהלת או לא?
5 במאי 2019, 14:23
ריקוד    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אנחנו לא לומדים ויש חזרות לריקוד והמחנכת שלי לא באה לא לבוא היום?
מה הייתם אומרים אם השיר לריקוד יום השואה בטקס בבית ספר שלכם היה Bury a friend של בילי אייליש?
רק אני שומעת את החזרות לטקס ליום הזיכרון וזה קצת מעציב אותי?
ללכת מחר לטקס בבית ספר עם מדים?
מפחדים מהצפירה ונשארים בבית ולא הולכים לטקס כמוני?
למה יש בנות שמנקות את הבית עם כפפות לטקס אתן כאלה סטריליות שזה מוגזם יש הסבר?
אתם חושבים שזה בסדר שבהר הרצל ביום הזיכרון לחיילים עושים חזרות וכו לטקס המשואות?
השיר באמהרית הוא לטקס בבית שלי מחר לחג הסיגד , איך הוא בעיניכם ?
מה לעשות אם משעמם לי ולא בא לי ללכת לטקס רבין אבל אני כבר בבית ספר????
זה לא מכבד אם לא אלך לטקס בבית ספר?
תלבושת לריקוד בבית ספר