טוב אז ככה היה לי חזרות לריקוד שמיועד לטקס בבית ספר וכמה בנות שהיו אמורות לבוא אמרו שהן חולות ושיקרו ואז וילדה שאני ממש
שונאת התערבה וצרחה עליי וזה לא היה עניינה בכלל והיא קיללה אותי בפרטי ומחקה את כל ההודעות ואמא שלי אומרת לי שעם היא תציק לי בבית ספר אני יאמר למורה או למנהלת משהו בסגנון לומר למנהלת או לא?