7 תשובות
מסכים. הם חושבים שזה הדרך לכבד אותם אבל זה מגעיל .
צודקת זה נוראי מאיפה לאנשים יש אומץ בכלל לעשות את זה גם אני לא מבינה
אנונימית
זה בהחלט מגעיל ואני לא מבין את האנשים האלה
שואל השאלה:
לכבד ? למה כל הטלפון שלי צריך להיות בתמונות של חצאי אנשים ואנשים מרוחים כל הרצפה זה דוחה
אנונימית
מה הם עשו?
מהזתומרת?
מכוון שהם אנשים רעים וחברים מודעות שאוהבים להשפיל את האחר