5 תשובות
מאוד הגיוני
הגיוני, אם זה ככה אז למה הסכמת ללכת?
שואל השאלה:
טיול משפחה ההורים כבר קנו הכל לא יכולתי לבטל :(
אנונימית
הלוואי עלי להיות שם. עדיף מישראל בכל המובנים. ופחות מושחתים שם. לצערכם הרב.
אנונימית
תתרכזי בטיול ולא בעבר.
שלחתי לך קישור לאטרקציות בברלין