10 תשובות
ממש לא בושה לצאת לבד, יש מלא שיוצאים סתם כדי לראות הופעה או להסתובב
זה לא בושה לצאת לבד...צא להופעות בבמות בעיר אם יש. צא לאכול אולי
לבד? לא כיף... אתה תראה אנשים ביחד וזה סיוט תישאר בבית. למה אתה לא יוצא עם חברים או משפחה?
שמע , די מביך לצאת לבד אם להגיד את האמת וגם פחות כיף.. אם אתה באמת ממש רוצה ללכת אז תלך , אבל למה לבד? אני בטוחה שתוכל למצוא מישהו אחד לפחות ללכת איתו
אנונימית
לא בושה אבל גם לא כיף
לדעתי עם יש לך אפשרות תנסי לפתח שיחה באינסטגרם עם כמה בנים /בנות מה העיר או הסביבה שלך אולי תצאי לבלות איתם
לדעתי עם יש לך אפשרות תנסי לפתח שיחה באינסטגרם עם כמה בנים /בנות מה העיר או הסביבה שלך אולי תצאי לבלות איתם
אם אין לך את מי לפגוש תשאר בבית, בתכלס מה תעשה שם
אבל יש מצב שתפגוש מלא אנשים שאתה מכיר ותשאר איתם
בערך את כל העולם ואחותו אפשר לפגוש בעצמאות
אבל יש מצב שתפגוש מלא אנשים שאתה מכיר ותשאר איתם
בערך את כל העולם ואחותו אפשר לפגוש בעצמאות
שואל השאלה:
אין עם מי לצאת, כולם ניתקו את הקשר
אין עם מי לצאת, כולם ניתקו את הקשר
אנונימי
אולי עם המשפחה?
אנונימית
מה למה? בני דודים? משהו? מה אתה לבד בעולם? תמצא מישהו שיכול ורוצה :)
עצוב לי לשמוע את זה שאין לך עם מי לצאת.. באמת מקווה שתסתדר כי מגיע גם לך להנות בחג
אנונימית
באותו הנושא: