8 תשובות
כן ברור
יאפ
616
בטח! לפחות את לוקחת את זה למקום טוב.
כן זה בסדר, אבל תשימי לב שזה לא בא ממקום של הטרדה
ברור, זה מה שאת מרגישה אז זה בסדר. אבל אל תיתני לאף אחד לפגוע בך בלי שתשימי לב.
אנונימית
באותו הנושא: