26 תשובות
לא.
זה מלא כל הכבוד לך!!!!!!!!
כן, כמות ממוצעת בחודש היא 5/4, אז הגיוני.
מקווה שתצליחי בהצלחה
מה כל הכבוד???? זה ממש לא בריא לגוף.
תלוי כמה את שמנה
what the - זה בריא והגיוני....
זה לא טוב, זה יוצר סימני מתיחה וייפסק לך המחזור זה מסוכן
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שמנה אני במשקל שתקין לגובה שלי אבל אני רוצה להיות רזה
אני לא שמנה אני במשקל שתקין לגובה שלי אבל אני רוצה להיות רזה
אנונימית
כמה את שוקלת?
אנונימית - המחזור יפסק לה רק אם היא תגיע לתת משקל רציני
שואל השאלה:
58 ואני 1.65
58 ואני 1.65
אנונימית
את רצינית???? אל תרדי בשום פנים ואופן. את במשקל תקין ואם תרדי את תיהי בתת משקל.
סנואו אנג'ל
לא נכון המחזור נפסק אם עולים מהר במשקל או יורדים מהר זה קרה לחברה שלי
לא נכון המחזור נפסק אם עולים מהר במשקל או יורדים מהר זה קרה לחברה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אפשר להוריד שומן בלי להוריד במשקל?
אז איך אפשר להוריד שומן בלי להוריד במשקל?
אנונימית
הייתי רציני לגמרי לגבי השאלה כמה את שמנה, לא מבין את ההיגיון של סטיפס.
אם את שוקלת 100 ואת אמורה להיות 60 לדוגמה אז ברור שאהיה לך קל יותר עם ה10 הראשונים יותר מאשר ה10 האחרונים.
ולגבי התגובה שלך, את לא תוכלי לעשות את זה וזה לא אהיה בריא לך להרזות מעבר אם את במשקל תקין
אם את שוקלת 100 ואת אמורה להיות 60 לדוגמה אז ברור שאהיה לך קל יותר עם ה10 הראשונים יותר מאשר ה10 האחרונים.
ולגבי התגובה שלך, את לא תוכלי לעשות את זה וזה לא אהיה בריא לך להרזות מעבר אם את במשקל תקין
סנו אנג'ל
המחזור עוצר מירידה מהירה במשקל לא מהגעה לתת משקל. חברה שלי ירדה 40 קילו בחצי שנה (מ120 ל80) והפסיק לה המחזור כי עשתה את זה בצורה מהירה ולא בריאה. ו80 זה עודף משקל.
המחזור עוצר מירידה מהירה במשקל לא מהגעה לתת משקל. חברה שלי ירדה 40 קילו בחצי שנה (מ120 ל80) והפסיק לה המחזור כי עשתה את זה בצורה מהירה ולא בריאה. ו80 זה עודף משקל.
את יכולה לפתח מסת שריר
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
ספורט, תזונה בריאה ומאוזנת.
תקשיבי אם את במשקל תקין אז אל תרדי זה לא טוב להיות רזה מידי אם כבר תתאמני על מסה שתיהי יותר חזקה זה בסדר למשקל תקין אבל תשמרי על התזונה
בגלל שאת במשקל תקין ואת לא צריכה לרדת 10 קילו אז אני מציעה לך להתחיל מ4-5 אם את רוצה להרגיש יותר טוב עם הגוף שלך.
אזצלמה לך לרדת? את רוצה להיות אנורקסית ?
לא. יותר מידי
ממש לא
עדיף 4/3 קילו כל חודש תוך כדי השקעה בספורט אירובי פעם פעמיים בשבוע ואכילה של מזונות עתירי וויטמינים וערכים תזונתיים
חוץ מזה גם ספורט מאסיבי לפחוץ פעם בשבוע ואני דיי בטוח שתורידי אפילו יותר, תאכלי גם הרבה קלוריות בריאות את רק תרזי מזה ותמהירי את קצב חילוף החומרים, בהצלחה.
חוץ מזה גם ספורט מאסיבי לפחוץ פעם בשבוע ואני דיי בטוח שתורידי אפילו יותר, תאכלי גם הרבה קלוריות בריאות את רק תרזי מזה ותמהירי את קצב חילוף החומרים, בהצלחה.