8 תשובות
שואל השאלה:
יש לי עד התחת
אנונימית
תסתפרי זה תמיד כיף להתחדש עם תספורת חדשה
להוריד כל פעם בכמה חודשים כמה סנטימטרים מהקצוות עדיף שלא הרבה.
הכי יפה זה מה שיש לך, אל תקשיבי פה לשטויות..
למה הכי יפה מה שיש לה?
אם יש משהו שהיא לא אוהבת בה ויכולה לשנות למה שהיא לא תשנה אותו?

ולשאלה-לדעתי כן
אם צריך אז למה לא
הכי יפה קצר