16 תשובות
מה הגובה שלך?
שואל השאלה:
את אומרת 1.85 כי את גובהה בעצמך
אנונימי
זה תמיד תלוי בחברת איזה אנשים אתה. אם אתה ליד בן אדם נמוך אז הוא יגיד שאתה גבוה, אם תהיי ליד בן אדם גבוה אז הוא יגיד שאתה ממוצע...
1.80-1.85 זה בדיוק האמצע לפי דעתי כי גם אם תהיה ליד בן אדם גבוה אתה עדיין לא תיראה נמוך...
ב1.80-.185 אחרי זה יתחילו להגיד איזה גבוהה אתה למרות שתדע גם כשהייתי פעם 178 וגם 183 היו אומרים לי איזה גבוה אתה אז. לא יודע בישראל כל מה. שעובר את 1.75 ישר אומרים לו אתה גבוהה ואני עכשיו 1.88 אז תבין
שואל השאלה:
הממוצע בישראל הוא 1.77, כמו ארה"ב. זה מיתוס להגיד שבישראל נמוכים
אנונימי
שואל השאלה:
מעירים לך הרבה על הגובה כשאתה 1.88 ?
אנונימי
אתה טיפש? אתה יודע כמה אנשים יש בישראל לעומת ארצות הברית?
מעירים? זה הגובה הכי יפה לדעתי רק מחמיאים לי אני נהנה
זה כלום 1.77 לכמות הבנים שפה עזוב אחי אין לי כוח להסביר מתמטיקה עכשיו אבל כן אנחנו מדינה נמוכה זה שאתה רואה גם גבוהים זה לא קשור רוב הגברים לא גבוהים בארץ
שואל השאלה:
מה קשור לכמות ? זה אותו ממוצע.
תקרא על חוק המספרים הגדולים
אנונימי
כן אני אקרא.. זה קשור כי תיסע לארצות הבריתות תראה אנשים הרבה יותר גבוהים מישראלים(והייתי שם) אם הישראלים היו גבוהים הממוצע פה היה צריך להיות סביבות ה1.83
זה אפילו מצחיק אותי להגיד את זה אבל תיסע לאוסטריה הממוצע לגברים שם 1.79 רק 2 סנטימטר מהישראלים ואתה תלך ברחוב ותרגיש גמד (אני הרגשתי ואני 1.88 לעומת ישראל שאני מרגיש ענק
שואל השאלה:
עזוב אחי
יש עובדות ואתה מתווכח איתם.
אנונימי
עם מה אני מתווכח לא הבנתי? זה שאתה מפגר בחומר זה אשמתי?
תיסע תראה מול העיניים שלך יעמדו איתך אנשים בתור בנים ובנות עצומים לעומת תור בישראל שיעמדו איתך גמדים זה אפילו מצחיק אותי שאתה חושב שהישראלים גבוהים