9 תשובות
זה לא.
מי אמר לך דבר מטופש שכזה?
שואל השאלה:
אמרו לי בשאלה ששאלו פה
ואמרתי שיקראו תהילים לזכרו ומישהו רשם לי
"נתחיל בזה שרוב יהדות אירופה שעברה את השואה חזרה אתאיסטית, עם כעס על הדת. זה כבר מספיק כדי להבין כמה זה מעליב. זה לא בהכרח שהוא כפר בדת לפני שהוא מת, אבל רק למטרות כבוד צריך להימנע מזה."
חיים בסרט, לא נתייחס אליהם.
זה לזכרם ולעילוי נשמתם.
שואל השאלה:
אז יצאתי בסדר?..
כי הוא רשם לי בושה ואני מפחדת שיקחו את מה שרשמתי למקום רע..
שואה זה נושא די רגיש אצלי..
זה עניין של אידיאולוגיה..
וגם אם יקחו את זה לא בטוב- תזכרי שאת קוראת תהילים לעילוי נשמת כל הנרצחים, זה עוזר להם באמת ובתמים..
שואל השאלה:
את שומעת ישי ריבו במקרה?
חח

ותודה על התשובות ❤
לא, ואת?;-)
שואל השאלה:
כן חח פשוט רשמת באמת ובתמים ויש לו שיר של זה אז חשבתי אולי את שומעת..
חח לא..;-)