6 תשובות
לדבר איתה על זה
תגידי לה
תסבירי לה
לראות למה היא מסננת
אם היא חברה הכי טובה שלך ומרגישה איתך בנוח, אין סיבה שלא תרגישי בנוח לדבר איתה על זה.
שואל השאלה:
אני אומרת לה כל הזמן אבל פחות בקטע רציני כזה.. אני לא בטוחה שאני רוצה עכשיו לעשות לה מגילה שזה לא נעים ושאני נעלבת ממנה כי אין לי כוח לדרמה מיותרת, אולי היא באמת עסוקה כמו שביא אומרת, אבל זה פשוט מעצבן
אני אומרת לה כל הזמן אבל פחות בקטע רציני כזה.. אני לא בטוחה שאני רוצה עכשיו לעשות לה מגילה שזה לא נעים ושאני נעלבת ממנה כי אין לי כוח לדרמה מיותרת, אולי היא באמת עסוקה כמו שביא אומרת, אבל זה פשוט מעצבן
באותו הנושא: