5 תשובות
אז אל תאהבי אותו
לומר לו את האמת
או לומר לו שאת לא מחפשת קשר עכשיו
או לומר לו שאת לא מחפשת קשר עכשיו
אנונימי
מה קשור
שואל השאלה:
אין לי מושג מה קשור ,
נפרדנו לא מזמן אני והאקס שלי. ועכשיו מתחיל לי רגשות לילד שהוא לא הטעם שלי סשיט.
אין לי מושג מה קשור ,
נפרדנו לא מזמן אני והאקס שלי. ועכשיו מתחיל לי רגשות לילד שהוא לא הטעם שלי סשיט.
אנונימית
זה לא אומר שיש קשר בהכרח, אולי משהו בילד הזה כן מושך אותך? אהבה היא לא דבר קבוע, אפשר להימשך לאנשים גם שהם לא הטעם שלנו במדויק. אם את לא רוצה אותו, פשוט אל תעשי עם זה כלום
באותו הנושא: