4 תשובות
לא זה יותר לחזה ויד אחורית ואחרי מספר ימים זה כבר יפסיק לגדול כי השריר שלך הולך להתרגל לזה
שואל השאלה:
אז מה צריך לעשות כדי שיהיה קצת שרירים ביד. חשוב לציין שאני שחיף
אז מה צריך לעשות כדי שיהיה קצת שרירים ביד. חשוב לציין שאני שחיף
אנונימי
לא יעזור
שחיף לא שחיף זה לא משנה
שלח בפרטי הודעה עם בא לך אני אסביר לך
שלח בפרטי הודעה עם בא לך אני אסביר לך
באותו הנושא: