4 תשובות
להשקיע בבגרות מחר, מקווה שלמדת טוב.
בהצלחה אחי
בהצלחה אחי
לקוות שתצליח בבגרות הזאת
בהצלחה!!
בהצלחה!!
להשקיע את הנשמה מחר,בהצלחה
שאלה, מה זה ציון טוב בשבילך? סתם שואלת..
שאלה, מה זה ציון טוב בשבילך? סתם שואלת..
אנונימית
שואל השאלה:
לסיים עם סופי של מעל 70 כדי לקבל את הבונוס
לסיים עם סופי של מעל 70 כדי לקבל את הבונוס
אנונימי
באותו הנושא: