4 תשובות
להשקיע בבגרות מחר, מקווה שלמדת טוב.
בהצלחה אחי
לקוות שתצליח בבגרות הזאת
בהצלחה!!
להשקיע את הנשמה מחר,בהצלחה
שאלה, מה זה ציון טוב בשבילך? סתם שואלת..
אנונימית
שואל השאלה:
לסיים עם סופי של מעל 70 כדי לקבל את הבונוס
אנונימי