4 תשובות
אתם יזיזים מאמי.
תנחתי למה כלום לא יהיה בניכם .
לא באה בקטע רע באה להראות לך תמציאות,את חיה באשליה.
אנונימית
להגיד לו את האמת. שקרים תמיד מתגלים בסוף וחבל שזה יתגלה רק בסוף. הוא נשמע חבר אמיתי והוא יקשיב לך ויבין. ואם לא, כנראה שלא הפסדת כלום, אפילו שזה יכאב. תסבירי לו בכל מקרה שסיפרת רק לשתיהן ושאת לא עומדת לעשות את זה שוב.
שואל השאלה:
לאנונימית אני לא מטומטמת אני די מודעת לזה, פשוט מפחדת לאבד אותו בתור חבר, היינו חברים טובים גם לפני זה.
אנונימית
אנונימית צודקת.
תפסיקי איתו כך דבר שמעבר לידידות ותשכחי מזה. ככה תשמרי על החברות ביניכם.