כל פעם שאני נכנסת לבית של חבר שלי אני הולכת לאמא שלו לומר לה שלום ולפעמים שאני מגיעה לבית שלו לפניה והיא נכנסת
היא לא אומרת לי שלום ולא נעים לי אני מרגישה שזה שאני באה להגיד לה שלום תמיד זה מעיק אבל חייב כי זה מתוך כבוד אתם מבינים מה לעשות? ואל תגידו לדבר עם החבר על זה...