4 תשובות
לא להיות בלחץ,להיות ערנית וזהו
שיהיה לך בהצלחה!
שיהיה לך בהצלחה!
תשתי משהו לפני/תאכלי
הכי חשוב זה ערנות! ערנות מעל הכל..דבר שני לזכור מה שהמורה לימד/ה אותך..דבר שלישי לחשוב שזה כולה טסט והכל בסדר וזה אנושי לטעות..דבר רביעי לבוא בגישה אופטימית מה שיהיה יהיה! בהצלחה!! ולעדכן!!
להסתכל במראות כל איזה חצי דקה לא מגזים
באותו הנושא: