5 תשובות
חובה להיות נוכח עד כיתה יב' כולל.
את לא חייבת ללמוד - אך להגיעה זה חובה.
שהיינו בכיתה יב' ידידה שלי החליטה לפרוש ועשו לה ממש בלגאן על זה. אז היא פשוט ישבה שם בבית ספר והייתה צריכה לחתום על מסמך נוכחות.
את לא חייבת ללמוד - אך להגיעה זה חובה.
שהיינו בכיתה יב' ידידה שלי החליטה לפרוש ועשו לה ממש בלגאן על זה. אז היא פשוט ישבה שם בבית ספר והייתה צריכה לחתום על מסמך נוכחות.
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך יש כאלו שנושרים בי' ולא עשו להם בעיות
אז איך יש כאלו שנושרים בי' ולא עשו להם בעיות
אנונימית
אתה צריך לדבר עם חלק מההנהלה של בית הספר ולהסביר להם למה אתה רוצה לפרוש, הם יכולים להבין אותך, מפה זה לבית משפט ושם אתה מסביר לשופטת למה אתה רוצה בעצם לפרוש, מהי הסיבה? אם היא תשתכנע, אז אתה מקבל דבר שנקרא "פטור מחוק חינוך חובה".
יש בתי ספר שמעלימים עין.
ע"פ החוק - חובה להיות נוכח עד תחילת הבגרויות (הרי את לא ניגשת).
אצלנו המחנך היה נוראי והיה מתקשר בבוקר ומעיר ילדים בכיתה יב' שיגיעו אחרת הוא מזמין קצינת ביטחון.
ע"פ החוק - חובה להיות נוכח עד תחילת הבגרויות (הרי את לא ניגשת).
אצלנו המחנך היה נוראי והיה מתקשר בבוקר ומעיר ילדים בכיתה יב' שיגיעו אחרת הוא מזמין קצינת ביטחון.
אנונימי
אחלה מורה^
באותו הנושא: