16 תשובות
מה לא
תלוי איזה
יש כמה שהם אדג'ים ומעצבנים ויש ממש חמודים
כמו בכל מקום.
לילה תוב אחותך
אנונימית
שואל השאלה:
אני בוכה די^
סבבה
יעני
תבכה
זה משחרר
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקי לקרוא לי עני, זה לא יפה
יעני
טוב סעמק ביי
אנונימית
שואל השאלה:
די תפסיקי
יעשיר
אנונימית
אומרים תודה איפה הנימוס שלך
אנונימית
שואל השאלה:
יואו איזו מאגניבהה אני מקנא בך
שואל השאלה:
תפסיקי אני בוכההה