11 תשובות
שואל השאלה:
הפורטנייט, ומה אוברייטד בסוויץ?! אה?!
פורטנייט יצא הרבה אחרי שהוציאו את הפלייסטיישן 4
ולא אמרתי שהסוויץ' זה אוברייטד לפי דעתי זה גם אחלה קונסולה.
פורטנייט זה לא מהות הפלייסטיישן 4... פורטנייט זה אוברייטד אבל יש כלכך הרבה דברים מדהימים אחרים בפלייסטיישן 4 כלכך הרבה משחקים שונים.. זה שבשחק אחד( שיש גם במחשב ) נמצא שם לא אומר שכל הקונסולה אוברייטד.. אפשר פשוט לא לשחק ורוב המשתמשים בפלייסטיישן 4 לא משתמשים בפורטנייט תאמין לי..
לא, זו פשוט הקונסולה עם המשחקים הכי טובים ועם הכי הרבה שחקנים
שואל השאלה:
אתה אוברייטד
שואל השאלה:
נאמנים הם מרושעים
אחי, את אוהבת נינטנדו סוויץ'...
שבי שבי בצד
שואל השאלה:
אתה הרגת את מופאסה!!!!!!
מה אוברייטד בה?
שואל השאלה:
היא כן
היא ממש לא אוברייטד
זה קונסולה ממש טובה עם משחקים מדהימים.