5 תשובות
וואי ככ מבינה אותך בחטיבה באמת שרציתי לראות רק אותה וללמוד כל היום רק איתה אבל אי אפשר לעשות כלום אז פשוט חיכיתי שהשנה תיגמר ואני יעבור לתיכון ובכמה ימים הראשונים של החופש הגדול זה היה ממש סיוט וכל יום הסתכלתי על התמונה שלו בספר מחזור אבל אחרי שבוע זה עבר
תשמעי, היו לי את הפעמים האלה וזה קורה לפעמים
את יודעת מה אני עושה? כלום, פשוט ממשיכה לאהוב. זה כיף לי להתאהב וזה לא דבר רע גם לא שולטים על זה
אבל אם את רוצה עצה שלמשל עוזרת לי להתאהב באחרים, זה פשוט להכיר אנשים חדשים, ואם יהיה מישהו שמוצא חן בעינייך אז הנה.
אבל מותר לך לאהוב פשוט לא לעשות עם זה שום דבר. שתשמעי לדעתי זה פשוט כיף וזה אחלה גם זה מונע פגיעה או משהו וגם את רואה אותו בטח רוב הזמן אז זה עוד יותר כיף. בהצלחה...
אני לא חושבת שיש יותר מידי לעשות אבל..
תנסי לשכוח ממנו, תיהיה יותר עם בנים בגילך וכו. אני בטוחה שזה יעבור לך.
גם אני
שואל השאלה:
אני בת 18 אגב
אנונימית