5 תשובות
נראלי שזה סכום בסדר, גם תמיד טוב לקחת גיבוי ולא שיחסר לך ואז במקסימום נשאר לך וזה חוזר איתך לבית.
לדעתי זה סבבה לגמרי.
ותהנה המון :)
כן זה מספיק, הייתי לוקחת גם בסביבות ה2000-2500
נראה לי שזה יספיק... אם אתה בכזאת מפחד תוסיף עוד סכום קטן *ליתר בטחון*
עדיף שיהיה יותר אשר שיחסר.. תהנה באילת(:
שואל השאלה:
חחח אוקיי תודה
אנונימי