7 תשובות
שישברו לי.
כי אני יודע שאני אצליח להתאושש מזה.
לגבי הצד השני אני לא כל כך בטוח.
כי אני יודע שאני אצליח להתאושש מזה.
לגבי הצד השני אני לא כל כך בטוח.
שישברו לי, כמה שפחות אחרים יפגעו
שיישברו לי, לא חושבת שאהיה מסוגלת לישון בלילה כשאני גורמת למישהו אחר לבכות ולסבול, מצפון בקיצור
אנונימית
לשבור
בפעם האחרונה ששברו לי את הלב זה לא היה מראה חביב..
בפעם האחרונה ששברו לי את הלב זה לא היה מראה חביב..
לשבור לעזאזל
שישברו לי כי לעולם לא אהיה מסוגלת לגרום למישהו אחר סבל שכזה
לשבור.
באותו הנושא: