8 תשובות
כן כדאי... את יכולה להתחבר לעוד אנשים
כן זה כיף או שתשכנעי אותם ותגידי למורה שלך שתעביר אותך קבוצה
צאי מה אכפת לך לנסות אולי יהיה לך כיף
שואל השאלה:
אני מחןברת ומכירה מספיק תכיתה סבבה ןאין לי למי עוד להתחבר זה סלם בנים מציקים רצח
אני מחןברת ומכירה מספיק תכיתה סבבה ןאין לי למי עוד להתחבר זה סלם בנים מציקים רצח
אנונימית
שימי עליהם פס
תלוי...
את רוצה באופן כללי? (בלי קשר לבנים המציקים)
את רוצה באופן כללי? (בלי קשר לבנים המציקים)
אני לא הייתי יוצאת
אולי את תהני! שווה לנסות.. אם את אוהבת על מה שיהיה שם לכי אבל... להיות לבד שם זה אל הכי כיף.
מניסיון. הייתי הסיורים שהייתי כל כך בודדה רציתי למות!! משעמם. עייפות. ולהגיד לא ככ קשורה. (לא שאני מנודה פשוט אף אחד שאני כמירה לא בא , ומי שכן לא התחברתי אליו. באו רק הערסים המופרעים..)
מניסיון. הייתי הסיורים שהייתי כל כך בודדה רציתי למות!! משעמם. עייפות. ולהגיד לא ככ קשורה. (לא שאני מנודה פשוט אף אחד שאני כמירה לא בא , ומי שכן לא התחברתי אליו. באו רק הערסים המופרעים..)
באותו הנושא: