3 תשובות
לדעתי את צריכה לפנות לפסיכולוג... אם ההורים לא מוכנים לשלם תפני ליועצת בעת הספר ותשתפי אותה, אני יודעת שזה יכול להיות מביך אבל תאמיני לי מניסיון מרגישים הקלה ענקית אחר כך, עדיף לך לפנות לאיש מקצוע ולא להתמודד עם כל זה לבד כדי שגם לא תאבדי את השפיות וגם כדי שיהיה לך טוב יותר.. אם את רוצה לדבר אני תמיד פה
תשלחי לי הודעה בפרטי!! אני אנסה לעזור כמה שיותר❤❤❤
תפני לפסיכולוג,תנסי לנקות את הראש שלך ממחשבות והקולות שאת שומעת תנסי לבדוק מה זה.