11 תשובות
אני בעד כל אחד על המנה שלו
שואפות

דייט ראשון עליו.. דייט שני עליי
יש כבר שיוויון זכויות...
לא ואגב כבר יש ויותר מידי
הגבר
חצי חצי בלשלם לפי דעתי
וכן אני שואפת לשוויון זכויות
האמת שלא
אנונימית
חצי חצי
רוני חמודה, אני חושבת שלא הבנת את המציאות - שיוויון זכויות בין בני אדם זה מהדברים החשובים, הנעלים והקשים להשגה בזמנים האלו. אז איך לעזאזל הגעת למסקנה ש"יש ויותר מדי"?
אנונימית
ברור, לא מבינה איך אפשר שלא.

ומה שיוצא באותו רגע, לא נראה לי כזה משנה.
בהחלט.
לא רואה סיבה למה לא.
נכון, יש הבדלים בין המינים. אבל זה לא אומר שאפשר או צריך לתת למין אחד זכויות ולמין השני לא, גם אם זה יותר זכויות לגברים וגם אם יותר זכויות לנשים. גם אם גברים בממוצע חזקים יותר מגברים, יש נשים חזקות ולכן אסור לשלול מהן את הזכות לשרת בקרבי, סתם דוגמא.

ולדעתי, או שכל אחד משלם על המנה שלו, או שמי שהזמין לדייט ישלם על שניהם. זה תלוי בכל מיני דברים.
אישית אני אעדיף לשלם על עצמי בדייט, ואם אני יודעת מראש שאני לא אוכל לשלם על עצמי, אני אזמין משהו זול יחסית.
ואם אני אהיה זו שאזמין לדייט, אני אהיה במצב כלכלי טוב וזה יראה כמו מישהו שאני ארצה להמשיך איתו לעוד דייט, יש סיכוי לא רע שאני אשלם על שנינו.
ברור ששואפות ובדייט ראשון זה חצי חצי או שאני אשלם והוא בפעם הבאה