התחברות
הרשמה
למה ריכוז הפחמן הדו חמצני גבוה יותר בתאי הגוף מאשר בנימי הגוף?
27 במאי 2019, 17:51
מדע
מדעים
חמצן
שיעורי בית
תשובה אחת
כי בתאי הגוף יש את הנשימה התאית נידמה לי
שהופכת את החמצן לפדח
ובנימי הדם יש כמות אדירה של חמצן שמועברת לתאים
א
איינ
באותו הנושא:
אפשר לקבוע את קצב הפוטוסינתזה לפי כמות הפחמן הדו חמצני שנקלט?
כמה זמן לוקח לצמח אחד למלא חדר מזכוכית חשוף לשמש של 10 מטר רבוע (שמלא הפחמן דו חמצני) בחמצן?
למה ריכוז הפחמן הדו חמצני בדרך כלל גבוה יותר בנימי הדם מאשר בתאי הגוף? בבקשה תעזרו
בזמן פעילות גופנית ריכוז הפחמן הדו חמצני בדם עולה וריכוז החמצן יורד. למה?
השוני בין אטום הפחמן לאטום המימן - במה שונה אטום הפחמן מאטום החמצן?
עזרה דחופה בשיעורים בביולוגיה- כאשר עולים למקום גבוה ריכוז החמצן עולה או יורד?
מאיפה הפחמן דו חמצני שהצמחים משתמשים בו לפוטוסינתזה?
זה דחוף, איך הפחמן הדו חמצני עוזר לכיבוי שרפות?
מהן הסיבות לעלייה בריכוז הפחמן הדו חמצני באטמוספרה? 2 סיבות. בבקשה עזרה ♥
במצב של מנוחה כמות פחמן הדו חמצני שנפלטה בדקה היא קטנה יותר מכמות הפחמן הדו חמצני שנפלטה במאמץ רב, הסבירו מדוע?
בתגובה בין חמצן ובין 3 גרמים של פחמן נוצרו 11 גרמים של פחדמן דו חמצני, כמה גרמים של חמצן הגיבו עם הפחמן?(דחוף אני במבחן)