7 תשובות
גם אני ככה
איך זה להשוויץ ?
אם את מסוגלת לתרגם מאנגלית לעברית זה יותר טוב מאשר לא להיות מסוגלת, אין במה להשוויץ פה.
את פשוט לא יכולה וזה בסדר.
ובשביל להצליח, פשוט תלמדי את הפירוש המדוייק של המילים ולא בערך מה הן אומרות.
זה קורה גם לי וזה ממש לא להשוויץ, הכל טוב. שימי פס.
כן לכולם זה קורה כשאתם יודעים אנגלית כל כך טוב ומדברים אותה הרבה אתם שוכחים את השפה שלכם
שואל השאלה:
כאילו אני יודעת מה זה אומר אבל לא לתרגם יש לכם שיטות חוץ מלעבןר על המילים?
אנונימית
זה עובר עם זמן אין דרך להעביר את זה, לי זה עבר עם זמן בצלחה
בהצלחה*
באותו הנושא: