6 תשובות
כי כל אחד יכול לקרוא למי שהוא רוצה איך שהוא רוצה.
יש קיצוניים, ובכללי מה זה משנה
יש קיצוניים, ובכללי מה זה משנה
לכל אמן יש מעריצים שממש מהללים אותם בהגזמה
ואצל פרדי זה שילוב של כשרון (באמת ענקי) + יכולת ווקאלית מצוינת + פרפורמר מרשים ותיאטרלי +אישיות מעוררת מחולקת + נפטר טרם זמנו
ואצל פרדי זה שילוב של כשרון (באמת ענקי) + יכולת ווקאלית מצוינת + פרפורמר מרשים ותיאטרלי +אישיות מעוררת מחולקת + נפטר טרם זמנו
שואל השאלה:
סתם שאלה
למה דווקא לו קוראים ככה?
סתם שאלה
למה דווקא לו קוראים ככה?
אנונימית
זה לא רק הוא
מה למייקל ג'קסון לא קוראים אלוהים? לאלביס פרסלי? לביטלס?
פרדי נחשב אגדה בעולם המוסיקה + יצא סרט חדש עליו שממש הצליח לסחוף הרבה מעריצים חדשים ולהחזיר את קווין לתודעה אז זה שילוב כזה של המעמד שיש לו בתעשייה והרוח החדשה בעקבות ההצלחה של הסרט
מה למייקל ג'קסון לא קוראים אלוהים? לאלביס פרסלי? לביטלס?
פרדי נחשב אגדה בעולם המוסיקה + יצא סרט חדש עליו שממש הצליח לסחוף הרבה מעריצים חדשים ולהחזיר את קווין לתודעה אז זה שילוב כזה של המעמד שיש לו בתעשייה והרוח החדשה בעקבות ההצלחה של הסרט
שואל השאלה:
טוב
אבל הוא עדיין רק זמר.
טוב
אבל הוא עדיין רק זמר.
אנונימית
לא יודעת אני לא קוראת לו ככה
באותו הנושא: