11 תשובות
5/10
תלוי כצה רואים
אם רואים אותם אז זה די כן
אם רואים אותם אז זה די כן
שואל השאלה:
כמו צד *שמאל* של התמונה
כמו צד *שמאל* של התמונה
אנונימית
זה בסדר
מזעזע זה דעתי אבל תעשי מה שבאלך
אנונימי
כן
לא גם אני יוצאת ככה ולי אישית זה לא מפריע
לדעתי אם רואים אזה כן
לא, את אפילו לא חייבת להוריד.
לא פדיחה הכל טוב:) לא ישימו לב לזה
לא
אלא אם כן את ממש בהירה ואז זה קצת בעייתי
אלא אם כן את ממש בהירה ואז זה קצת בעייתי