11 תשובות
אני שומע כל הזמן ליטרלי ולא רואה בזה משהו רע
לא, זה ממש סבבה.
אני גם ככה
אני גם ככה
לא -.-
מוזיקה זה לא משהו רע
שואל השאלה:
בטוח שלא?
בטוח שלא?
אנונימית
בטוח
גם אני פעם חשבתי כמוך שזה כבר מוגזם כל המוזיקה שאני שומע כל היום אבל הבנתי שבתכלס מה רע בזה זה כולה משהו שעושה לי טוב
שואל השאלה:
אני פוחדת שזה רע בגלל שזה הרגל וזה בזבוז זמן גדול.
אני פוחדת שזה רע בגלל שזה הרגל וזה בזבוז זמן גדול.
אנונימית
זה לא רע!!!
שואל השאלה:
אבל זה דופק דופמין
אבל זה דופק דופמין
אנונימית
ממש לא.
אין בזה דבר רע
אין בזה דבר רע
באותו הנושא: