8 תשובות
מה רשום לך במדויק?
תאמת אני לא מבין באייפונים
תתחדש וכנראה שלא פתחת
תנסה לפתוח מהמחשב באתר שלהם
שואל השאלה:
כתוב לי: "אין באפשרותך ליצור apple id כעת. נסה שוב מאוחר יותר.
שואל השאלה:
ודווקא בתאריך לידה לא יודע למה
שואל השאלה:
אני לא במחשב אבל אני באתר וזה לא מצליח .
אם תצטרך עזרה, אולי אוכל לפתוח לך בעצמי עם הפרטים שלך כמובן.
אנונימי