19 תשובות
אולי אתה לא באמת רוצה את זה?
אם אתה מאוד רוצה את העגיל אני אומרת לך על זה ואל תחשוב על זה יותר מדי
ובלי קשר.. סליחה על השאלה אבל גרמת לי לתהות... יש מצב שאתה טרנסג'נדר?
אנונימית
שואל השאלה:
suncake, אני רוצה אותו יותר מרוב הדברים שאני רוצה בחיים
אנונימית, קריפי, אנחנו מכירים?
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני רציתי אבל האוזן שלי קטנה מידיי
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצב את מצלמת את אחת האוזניים שלך? סתם מתוך סקרנות איך זה נראה
אנונימי
שואל השאלה:
אה אוי
האמת היא שהחורים מגיל 3, כשרק יצאתי מהארון בתור טרנס הורדתי את העגילים שהיו בהם כי הם היו עגילים-נשיים-סטריאוטיפיים והייתי כמה שנים בלי עגיל באף אחת מהן, ואז שמתי עגיל רק בחור אחד וגיליתי שהוא לא נסתם, וממש לא מזמן שמתי עגיל גם בחור השני וגם הוא לא נסתם, אחרי כמה שנים טובות שלא היו בהם עגילים, שזה דיי מדהים
אנונימי
לא אנחנו לא מכירים
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך ניחשת?
אנונימי
אתה טרנס ויש לך בן זוג?
שואל השאלה:
כן
למה שלא יהיה לי?
אנונימי
*לא פוסלת* אבל פשוט אתה שינית את המין שלך מבת לבן חלק מההחלטה שלך לעשות את זה זה לא היה בשביל לצאת עם בנות?
שואל השאלה:
אין קשר בין דיספוריה מגדרית לנטיה מינית
אנונימי
אוקיי
שואל השאלה:
למעשה, יש המון טרנסים שנמשכים לבנים
גם הבן זוג שלי טרנס
גם החבר הכי טוב שלי טרנס והוא יוצא עם עוד טרנס
וידיד טוב שלי טרנס ביסקסואל
פלוס כמות הטרנסים ההומואים, הבי, והפאן העצומה שהכרתי באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
ויש מדענים שחושבים שהזרקת טסטוסטרון משנה נטיה מינית וגורמת לטרנסים להמשך לגברים
אנונימי
גילית לי משהו חדש
שואל השאלה:
כל יום לומדים משהו חדש חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אולי זה גם תלוי בגיל שעשית את העגיל
אנונימי
שואל השאלה:
אז אולי זה גנים
אנונימי