10 תשובות
3.3 כבר היה
זו של תנך
ErO
שואל השאלה:
תיקנתי
אנונימית
לי יש מחר בספרות וב 6 בתנך . תתכונני קצת לספרות קודם ואז תתחילי תנך
תנך ובמקביל ספרות. בתנך יש הרבה חומר ובספרות תחזרי על נושאים שאת לא כל כך יודעת אותם עד הסוף ותרפרפי על נושאים שאת כן שולטת בהם.
אה הבנתי
תחלקי את הלמידה לפי שעות, בנתיים תתרכזי יותר בספרות ורק אחר כך תחרשי לתנך.
ספרות
ללמוד לספרות וקצת לפעמים לתנך ואחרי המתכונת בספרות תלמדי לתנך אבל מי עשה לך מערכת מבחנים כזאת רעה חחח
ספרות
ספרות לתנך גם ככה לומדים יומיים לפני