26 תשובות
לא נראה לי
אם הוא נראה מלוכלך ומוטש כנראה שהוא באמת הומלס
ומה האינטרס שלו לעבוד עליך?
אם הוא נראה מלוכלך ומוטש כנראה שהוא באמת הומלס
ומה האינטרס שלו לעבוד עליך?
אולי סמים?^
אני חושבת שהוא באמת הומלס.
כל הכבוד לך שהבאת לו כסף לאוכל, אבל לדעתי עדיף לקנות בעצמך אוכל בשבילו, כי אנשים שמתחזים להומלסים רוצים את הכסף ופחות אכפת להם מהאוכל כי יש להם בבית.
כל הכבוד לך שהבאת לו כסף לאוכל, אבל לדעתי עדיף לקנות בעצמך אוכל בשבילו, כי אנשים שמתחזים להומלסים רוצים את הכסף ופחות אכפת להם מהאוכל כי יש להם בבית.
שואל השאלה:
הוא לא גר עם אבא שלו כי אבא שלו אלכוהוליסט והוא לא רוצה להתקרב למקומות כאלו, יודעים חשבתי על הסיטואציה הזו שוב ואין מצב שהוא שיקר לי, תודה לכם
הוא לא גר עם אבא שלו כי אבא שלו אלכוהוליסט והוא לא רוצה להתקרב למקומות כאלו, יודעים חשבתי על הסיטואציה הזו שוב ואין מצב שהוא שיקר לי, תודה לכם
אנונימי
לא
אנונימית
לדעתי לא.
אבל בפעם הבאה תדעי שתמיד עדיף ללכת למסעדה הקרובה ולקנות לו את האוכל כדי שלא ישתמש בכסף הזה למרות רעות. בסך הכל כל הכבוד שנתת לו (:
אבל בפעם הבאה תדעי שתמיד עדיף ללכת למסעדה הקרובה ולקנות לו את האוכל כדי שלא ישתמש בכסף הזה למרות רעות. בסך הכל כל הכבוד שנתת לו (:
לדעתי הוא לא שיקר, עדיף שהיית קונה לו את האוכל כי יש כאלו שירצו לסיגריות, לסמים, לאלכוהול וכו'...
וכל הכבוד לך שנתת לו כסף זה ממש יפה מצידך :)
וכל הכבוד לך שנתת לו כסף זה ממש יפה מצידך :)
גם אם הוא לא באמת הומלס העיקר הכוונה
זה שהוא גנב ממך זה חשבון שלו.
זה שהוא גנב ממך זה חשבון שלו.
אנונימי
רק אני שמתי לב למשפט "יש לו אמא מתה"? אם היא מתה אז כנראה כבר אין לו אמא..
ולא נראה לי שהוא שיקר. אלא אם כן הוא הרגע ירד מהלמבורגיני שלו ואמר שהוא הומלס.
ולא נראה לי שהוא שיקר. אלא אם כן הוא הרגע ירד מהלמבורגיני שלו ואמר שהוא הומלס.
אנונימי
נראלי שלא... וואי עצוב.. יש כל כך הרבה הומלסים בתל אביב ...
אנונימית
יכול להיות שהוא באמת הומלס
אבל הכסף לא בדוק לאוכל
אבל הכסף לא בדוק לאוכל
לאו דווקא בקרם, אבל לך תדע לאן יגיע הכסף
איך הוא נראה תתאר לי זה נשמע לי מוכר
זה ממש נחמד מצדך, אבל אני הייתי קונה לו בעצמי כי יש הומלסים אלכוהוליסטים או נרקומנים שיקנו בזה סמים/ אלכוהול במקום אוכל
גם אם לא עבד עלייך תדעי שעשית משהו טוב
אם הוא לא עבד עלייך אז עזרת לבנאדם
אם לא עבד עלייך זו כבר בעיה שלו
אם הוא לא עבד עלייך אז עזרת לבנאדם
אם לא עבד עלייך זו כבר בעיה שלו
זה ממש נחמד מצידך, כל הכבוד לך, תדע שכולנו גאים בך.
זה ממש עצוב שיש היום אנשים שנאלצים לעזוב את הבית לא מבחירה, ונשארים לגור ברחוב.. אני חושבת שהיה עדיף שהיית מזמין אותו לאיזה מסעדה והיית קונה לו אוכל במקום לתת את הכסף ביד, אם יגנבו לו אותו?
בכ''מ, כל הכבוד. ואפשר לשאול בן כמה אתה?
זה ממש עצוב שיש היום אנשים שנאלצים לעזוב את הבית לא מבחירה, ונשארים לגור ברחוב.. אני חושבת שהיה עדיף שהיית מזמין אותו לאיזה מסעדה והיית קונה לו אוכל במקום לתת את הכסף ביד, אם יגנבו לו אותו?
בכ''מ, כל הכבוד. ואפשר לשאול בן כמה אתה?
שואל השאלה:
אני בן 17, ואנחנו מכירים עדי.
אני בן 17, ואנחנו מכירים עדי.
אנונימי
ווטפ
שלח פרטי.
שלח פרטי.
שואל השאלה:
נהא^^
אני אשאר לי אנונימי לא שאלתי את זה כדי לקבל צומי או מחמאות... פשוט נראה לי באותו הרגע קצת מוזר אבל אחרי זה חשבתי על זה ואני נזכרתי במבט שהיה לו ואיך שהוא ביקש תודה ואין מצב שהוא שיקר.
נהא^^
אני אשאר לי אנונימי לא שאלתי את זה כדי לקבל צומי או מחמאות... פשוט נראה לי באותו הרגע קצת מוזר אבל אחרי זה חשבתי על זה ואני נזכרתי במבט שהיה לו ואיך שהוא ביקש תודה ואין מצב שהוא שיקר.
אנונימי
תשלח בכל זאת, בבקשה.
מחרפן אותי לדעת שמישהו מכיר אותי ואין לי מושג מי הוא.
מחרפן אותי לדעת שמישהו מכיר אותי ואין לי מושג מי הוא.
שואל השאלה:
חבל:)))
חבל:)))
אנונימי
נוו אבלל
השם שלך מתחיל ב-א?
השם שלך מתחיל ב-א?
שואל השאלה:
אולי.
אולי.
אנונימי
ונגמר ב-ן
שואל השאלה:
לא.
לא.
אנונימי
שיט
אז אמ אדק תשלח פרטי כחגצכלגצכח
אז אמ אדק תשלח פרטי כחגצכלגצכח
באותו הנושא: