התחברות
הרשמה
אומרים שחיוך זה קו עקום שמיישר הכל מה דעתכם?
1 ביוני 2019, 19:52
חיוך
תמונה
5 תשובות
כן
אבל לא הכל
s
scofield
משפט מפגר
K
KeshetBehanan
קיטשי
מ
מְטֻמְטֶמֶת
משפט טיפשי וקיטשי ביותר.
אבל נכון
?
?R U mine.
חד וחלק נכון!
A
A_Potter
באותו הנושא:
חיוך הוא קו עקום שמיישר את הכל :)
תנו לי משפטים יפים על חיוך. חוץ מחיוך זה קקו עקום שמיישר את הכל או תן חיוך הכל לטובה כי הם חרושים, תודה
השיניים שלי עקומות, אני מסתירה את החיוך שלי כשאני צוחקת, ולפעמים בכללי כשאני מדברת וזה מתסכל. יש דרך ליישר חוץ מגשר?
הגב שלי קצת עקום.. איך אפשר ליישר אותו?
השיניים הקדמיות שלי עקומות איך ליישר אותם שהם לא יהרסו כמו שגשר הורס? בבקשה?
איך מתרגמים לאנגלית? חיוך הוא קו עקום שמיישר את הכל.
הגב שלי עקום, איך ליישר?
מה המשפט שלכם לחיים? שלי זה "הקו העקום היחיד שיכול ליישר כל דבר הוא חיוך, גם כשרע תחייכו - זה ישתפר"
האף שלי קצת עקום, אם אני אעשה ניתוח מחיצת אף זה יישר לי אותו ?
שיפור החיוך - לדעתי אין לי חיוך יפה כשאני מחייכת, איך ניתן לטשטש חיוך "מכוער" או לשפר?
יש לי קוביות עקומות איך ליישר אותם?