4 תשובות
לכי לרופא
עדיף לעשות בדיקת דם מאשר להסתכן
כן ללכת לרופא..
יקרה, כדאי ואף ראוי שתלכי לבדוק זאת אצל הרופא, אל תקחי שום סיכון.
זו הבריאות שלך וכל הזנחה עלולה להביא לתוצאות משמעותיות, אין לדעת עד שבודקים.
באותו הנושא: