6 תשובות
גרוע באותה מידה ומגוחך.
שזה גרוע בדיוק באותה המידה ובטח שזה יכול להעליב
לא פחות גרוע משמנופוביה. צריך לאהוב כל גוף אשר קיים (כל עוד הוא בריא).
גרוע באותה מידה. חד משמעית יכול להעליב. אני חושבת שחלק עיקרי הוא שיותר מדי אנשים שעושים את זה חושבים שזה מגן על אנשים שמנים, או שזו מחמאה (אנשים זרים שפשוט ניגשים ומתחילים להעיר "וואו, את כל כך רזה, מה זה, זה כבר רזה מידי!"), או מרשים לעצמם להתחיל לחלק הוראות רפואיות כאילו הם מבינים את הגוף שלי יותר טוב ממני ומכל הרופאים שלי ביחד (מישהו ברחוב פעם פשוט הסתכל עליי, אמר "אנורקסית" והלך). אנשים פשוט צריכים להפסיק להתערב אחד בעניינים של השני.
זה גרוע בדיוק כמו שמנופוביה, חוויתי את זה כמה פעמים השנה, די נעלבתי כי אני גם ככה רוצה לעלות קצת במשקל כדי להיראות יותר נשית (וכן, לדעתי על בת מראה ממוצע או מלא נראה יותר נשי). צריך להעלות מודעות כי זה קיים ופוגע באחרים.
פחות גרוע
כשאני הייתי בתת משקל זה עשה לי ממש טוב, גם כשאנשים אמרו לי משפטים כמו "את אוכלת בכלל?"
לעומת לפני זה, שכשאמרו לי שהייתי שמנמנה זה ממש העליב
אני מבינה שחלק אנשים מתעצבנים מהסקיני שיימינג, אבל שמן עדיין נחשב כפחות טוב מרזה
אנונימית