5 תשובות
ת ח ס מ י
אל תדברי עם החרא הזה יותר
אל תדברי עם החרא הזה יותר
להפריד כוחות, עם כל הכאב טוב שנפרדתם, את לא צריכה מישהו שיזלזל בך ולא יעריך אותך, את שווה יותר מזה
להתרחק ולחסום, לפי תיאורך הבן אדם הזה נשמע אחד שלא שווה אפילו נשימה בודדה לכיוונו. את לא צריכה אחד שיזלזל בך וידבר אלייך ככה אלא רק ההפך, אחד שמכבד ואוהב.
לא שווה את זה
הוא ממש ממש לא שווה את זה. את בטח מרגישה פגועה. אני מבינה אותך מאוד. כמה זמן היתם ביחד?
באותו הנושא: