3 תשובות
זה נגמר בכיתה י. בכיתה י יתייחסו אליכם כבוגרים לחלוטין. אצלי מכיתה י המורות כבר התייחסו לבנות בכיתה כחברות שלהן, הכי אותו גובה עיניים.
יש איזשהי סיבה להתייחס ככה לבני 14-15, אני חושבת שזה נכון. אבל בשנה הבאה תרגישי שזה משתנה
יש איזשהי סיבה להתייחס ככה לבני 14-15, אני חושבת שזה נכון. אבל בשנה הבאה תרגישי שזה משתנה
אנונימית
תקשיבי הבעיות הן אמיתיות לכל גיל יש את הבעיות שלו מה שהם אומרים זה שהבעיות הן שונות ברמות שלהם כלומר כשתיהיה יותר גדולה באיזה 3 שנים תביני שמה שהיה לך פעם היה כלום לעומת היום.
וחוץ מזה לקראת הכניסה לתיכון ויצאה מחטיבה בכיתה י מתחילים להתייחס יותר כשווה אליהם .
וחוץ מזה לקראת הכניסה לתיכון ויצאה מחטיבה בכיתה י מתחילים להתייחס יותר כשווה אליהם .
אנונימית
את חמודה חח. זה באמת לא הוגן. את בת 15 ואני חושבת שזה מצחיק וחמוד שאת אומרת שאת לא קטנה בכזאת נחישות למרות שאני רק בת 17. בגיל שלך גם הרגשתי גדולה, זה באמת מוזר
באותו הנושא: