5 תשובות
לא
לא יודעת, אני שמה כי אני אוהבת לא בשביל להרשים
אני לא ממש, זה משהו די שולי לדעתי
דניאל, לא נראלי שחבר שלך "ספיציפית" לא שם לב חח... גם אני לרוב החברים שלי מסתכלים על הגוף והפרצוף...
אנונימי
זה ממש תלוו מי.
בזמן האחרון התחלתי לשים שרשרת קבועה כזאת עם הסימן של אין סוף (קטנה קצת)
וכאילו אבא שלי החמיא לי, ועוד 3 ידידים שלי כשנפגשנו.
בזמן האחרון התחלתי לשים שרשרת קבועה כזאת עם הסימן של אין סוף (קטנה קצת)
וכאילו אבא שלי החמיא לי, ועוד 3 ידידים שלי כשנפגשנו.
באותו הנושא: