2 תשובות
אם היה לך הנגאובר מן הסתם ששתית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני בטוחה שלא שתיתי , אני בחיים לא שותה וגם ידיד שלי כמו אח שלי הגדול לא היה נותן לי בחיים
אנונימית
באותו הנושא: