4 תשובות
מבחינת ספורט לא היה כזה נוראי. כן כדאי להיכנס לכושר לפני
מבחינת היגיינה קצת מגעיל אבל עשיתי טירונות של חודשיים והיו לי 3 שבועות שטח אז אין מה לומר הרבה לגבי זה.
ואין מה להתבייש לגבי מספר 2, את לא יכולה להחזיק את זה שבועיים.
לא באמת היה לי ספורט
הגיינה יורדת, יש ימים שמוותרים על מקלחת כי אין כוח או יש תור ולא מספיקים
לגבי מספר 2 זה טבעי לכולם יש וכולם צוחקים על הנושא הזה ולא מתביישים תמיד אומרים "יואו יש לי קקי" יכולה להגיד שלהרבה הטירונות גרמה להם לרצות פחות ללכת לשירותים חח
אנונימית
אבל הטירונות עצמה הייתה חוויה
זוועה
עשיתי שנה שעברה טירונות ביולי אוגוסט והיה חם רצח והזענו כל הזמן