4 תשובות
בשבוע בערך קילו וחצי, תלוי כמה עודף משקל יש לך
זה די מסוכן לאכול רק ארוחה אחת ביום ליותר מיום-יומיים ועוד לעשות ריצה...
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי עודף משקל אני במשקל בריא פשוט אני רוצה להרזות קצת..
אין לי עודף משקל אני במשקל בריא פשוט אני רוצה להרזות קצת..
אנונימית
אז כדאי שתמשיכי לאכול רגיל, רק פחות 'שטויות' ותתחילי להתאמן, ככה את גם תרזי גם תתחטבי וגם לא תצטרכי להתמודד עם הרעב ולא תסתכני בזה שאח"כ יגיע רעב גדול שיגרום לך לאכול בלי שליטה ואז כל מה שהורדת יחזור עם תוספת
באותו הנושא: