3 תשובות
בערך מה שהוא אמר, פשוט תקום עוד אימפריה, זה קרה מלא פעמים בעבר. רק שלהיטלר זה נכשל.
אנונימי
האמת זה באמת מסקרן... שאלה יפה אבל כנראה שלא נדע את התשובה אליה ועדיף ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא ברור לי! אבל מה היה קורה אם העולם אני מתכוונת?? האם הוא היה עדיין ממשיך להתקדם?? או שהיה הרס וחורבן בכל מקום?
לא ברור לי! אבל מה היה קורה אם העולם אני מתכוונת?? האם הוא היה עדיין ממשיך להתקדם?? או שהיה הרס וחורבן בכל מקום?
אנונימית
באותו הנושא: