2 תשובות
וואי כן, זה קרה לי עם החברה הכי טובה שלי ופשוט הרגשתי לבד בבית ספר לצערי הייתי צריכה להיות עם אנשים שאני לא סובלת בכדי לא להיות לבד.
אחותי טסה לחודשיים בגלל טיפול רפואי שהיא צריכה לעבור, בינתיים עבר חודש אבל זה עדיין ממש קשה
באותו הנושא: