13 תשובות
ישראל כי זאת המדינה שלי.
יפן כי אני וויב וגם התרבות אבל בעיקר כי אני וויב
קנדה, נטרלית, יפה מאוד, מפותחת כלכלית.
ארגנטינה הוציאה את הדבר הכי טוב שקיים באנושות לכן אני חייב להגיד ארגנטינה
אמריקה ארץ האפשרויות מת על אנגלית וגם לי יש אזרחות אמריקאית
ישראל לפני הכל
וטורקיה
מהממת בעיניי
ישראל
ישראל
כי הכי קל פה להעמיד פנים
אנשים דפוקים
אנונימית
שואל השאלה:
קל במה?
אני לא בטוח...
קנדה
אנגליה מקום שני כי המשפחה באה משם
ישראל.