5 תשובות
את לא יכולה זה משהו שהוא בא אוטומטי...
למה את רוצה להפסיק להתאהב?
שואל השאלה:
כי הוא גיי...
אנונימית
את תמצאי מישהו אחר... ותתגברי עליו.
אי אפשר לשלוט ברגש.
אפשר לתפוס מרחק.
את לא יכולה להפסיק ולשלוט ברגשות שלך.
אבל אני יכולה להגיד לך מנסיון שזמן עזר לי ומרחק.
אחרי שנתיים כמעט של קראש מטורף שהיה לי על מישהו הזמן עשה את שלו.