6 תשובות
אין בזה כלום בקושי
לא הרבה אל תדאגי
לא קרה כלום זה כולה סלט. דיי לספירת הקלוריות המוגזמת
אם את באמת רוצה להחלים, תפסיקי לספור קלוריות.
אנונימית
תלוי בכמות שלקחת(אני לא יודעת רבע ממה זה) אבל לא אמור להיות כזה הרבה
אל תספור את זה אפילו. פחות מ100
שואל השאלה:
יש לי הפרעות אכילה ואני מנסה להחלים, אני לא רוצה לעלות מהר ולהכביד על עצמי ישר אז אני בודקת כמה אכלתי
אנונימית